2008-06-08

on the road again..


jahapp, så är man i sundsvall igen. fast bara tills ikväll då det bär iväg till gävle igen. har vart här sen i torsdags med maria.(hon va snäll och fäljde med! :D)

fredagen spenderade vi på stan, och liten stund på stranden hos matte! :)


dagarna har varit VARMA(!) och sköna. har tittat lite på my little ponny. (moahahahah, maria och alla andra som fattar.)


Idag (precis som igår) så var vi på birsta. Men idag var det bara jag och mamma! :)

Hon köpte mina student skor och andra saker som behövs. hon var riktigt, riktigt snäll! (nog för att hon brukar vara det.. men iaf :p)


Jo, i förrgår så var det vattenkrig! jag matte och maria.. woho! det blev lite små fuktigt måste jag säga. konstigt! ;p
bilden ovan är så rolig så jag bjuder på den! ^^


men de va allt för nu. tack och hej. vi hörs. :)


Inga kommentarer: