2009-04-28

090428

Jag sitter än en dag i vardagsrummet. Har precis ätit min frukost, havregrynsgröt.. ätit det varje dag nu sen jag kom hem igen. Varför har jag inte ätit de på så länge? Jag tycker ju om de. Ja, nog om havregrynsgröten kanske..

Sitter just nu och dunkar och "vrålar" till en massa musik, en väldigt variation. Men just nu är det iaf "True colors" från "Save the last dance soundtracket". ^^
Ska snart ta mig ut och gå en promenad. Det är inte lika fint väder som det varit.. Har regnat i natt verkar det som. Men det är ändå tillräckligt skönt för att gå ut och gå. Blir väl typ till kvissle och tillbaka som vanligt. (ICA, ligger i kvissle. ;p)
Ja. Det var väl det mest intressanta jag hade just nu.

JUST DET.. hade en till grej. Jag känner mig rätt tjejig (men hej, tror att jag hört att jag är en tjej också.) men det är jätte äckligt.. Det kröp in en myra i min dator igår kväll.. Under tangenterna lix. Och så vitt jag vet har den inte kommit ut än. Den är säkert mymor där inne nu. UUUH. Äckel myror!!

1 kommentar:

Linda... sa...

hahaha ! soffi har skaffat sig husdjur ;)