2010-10-12

os tibiale externum

En annan definition av mänskligheten måste hittas, eftersom vissa människor (som onekligen är Homo sapiens) har några extra ben hängande runt. Detta är inte en indikator på att de är nästa steg i evolutionen, eller att de har kommit från en annan planet och är därför genomsyras av särskilda befogenheter. Ibland har de bara extra ben.

Detta är då vad jag "lider av".. eller vad man nu ska säga. Hittade den här lite små roliga förklaringen på nätet nyss.
Egentligen kan jag ju fasktiskt säga att jag lider av det. För det är ju inte det snällaste benet i min kropp direkt.. Men iaf! Idag har jag varit på hos läkare och på röntgen. Det ä ju ändå 9 år sedan sist. Så det kanske ser lite annorlunda ut? Nu återstår det att vänta på att ortopeden ska höra av sig och så ser vi vad som händer där. Det var ungefär det jag hade att skriva om idag.
(Btw, det var drygt att sitta och vänta på röntgen i typ 2 timmar!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

tack de värmer att ha en fetto kompis som dig :) måste planera en helg då ja kommer och bara tjocka oss i två dagar. Mamma hälsar så mycke tillbaka, hälsar oxå lycka till i den nya klassen :) men åååhhh. vi måste träffas snart, saknar dig jätte mycke<3 / u know who

alexandra sa...

vart hänger benen runt sa du?! ;P

Anonym sa...

men uppdateraråååååååååååååå/din bästaste bästis