2012-01-04

Hej på er.
Har ju knappt bloggar på hela året. (haha, jag vet.. Så rolig jag är.)
Sen jag skrev sist så har vi iaf åkt från Vemdalen. Hade en riktigt trevlig vecka där fast jag har varit trött och näst intill tråkig ibland. :/ Tack för det iaf goingar.
När vi kom tillbaka till gävle så fick catharina sin födelsedagspresent från 2009. Jag bjöd henne på bio. :p
Vi tittade på new year's eve. Tyckte den var rolig! :) Absolut värd att se!
I måndags hämtade mamma upp mig i gävle så åkte vi mot Härnösand. Vägen dit gick inte helt felfritt men vi kom fram iaf. :) I härnösand har vi haft det mysigt. Nu rullar jag precis iväg från Sundsvall för att idag kl 15, hoppas jag, rulla in i Örebro! :) Tack och lov att man har musik i öronen.
Jag har iaf haft det trevligt och jag tänker fortsätta ha det trevligt också. :)
Hej svejs!

Inga kommentarer: