2012-07-31

today is the day I went away

Som vanligt när jag har grejer att blogga om så blir det inte av.
Jag hade iallafall en riktigt bra födelsedag med fina människor runt mig! Skulle gärna haft min familj med mig också men har jag beslutat att flytta långt ifrån dom så har jag väl det.
Sen har jag fortsatt jobba på och i onsdags så skulle Jossan, Anna och jag (vad jag trodde) spendera en heldag på skara sommarland. Och det gjorde vi ju men Alexandra var också där!! Har inte träffat henne på jättelänge så jag är intimt glad åt vår dag där! Hade det inte varit för all kl sp skulle det vara en helt perfekt dag!
Har också varit ner till Finspång och ja.. Fortsatt jobba.
Nu ska jag jobba 3 pass till sen får jg spendera några dagar med mitt hjärta! :)

Annars just nu så är jag bara sååå sugen på att tattuera mig! Räcker inte längre med bara två känner jag. ;p
Jag vill, jag vill, jag vill!
Suttit och kollat på tatueringar på Google. Haha. Det är rätt kul fasktiskt!


Inga kommentarer: