2012-09-01

on the road to money

Det här är lite vad jag gjort igår och idag.
Myst lite med några av mina favotjejer och min fina karl som kom upp igår! :)
Har fixat och trixar med mitt rum och hyllor och what not!
Och sen varit på bio med Andreas. Dark knight rises.. Den var väl bra! Nu undrar jag bara hur lång tid det tar innan nästa kommer. ;p
Sen tog vi en snabb "öl" med eve, Nathalie och ett par till.
Nu sitter jag på bussen mot fjugesta för att jobba.. Känns lagom kul när man inte känner sig så frisk. Men jobba måste man. Idag och imorgon för mig. Tur att jag får komma hem och va med karl imellan åt! <3
Tjing!

2 kommentarer:

Lena sa...

ÅÅÅhh myys! :)

Louise sa...

faaaaast dark knight rises var väl ändå den sista i den triologin.... :P så just av Nolan kommer det nog inga fler Batmanfilmer. Men Robin-film blir det nog med tanke på filmens slut ;)

och IKVÄLL FÅR DU MYSA MED MIG! <3