2013-05-22

I'm back baby !

Hej på er! Nu kan det hända att jag är tillbaka igen. (Hoppas ni är kvar också. ;)
 Nu är dom jobbigaste sakerna för hela den här våren förbi! Typ. 
Vårens projekt - körkort innan examen? Big Fat Check baby! Hade teorin i måndags och uppkörning igår. Och jag klarade båda! Jag är så himla glad! Nu önskar jag bara att jag hade en bil också. :p hahah. 
Alla äckliga tentor som vi hade nu i maj är över också! (förutom att examinationen i Stockholm nästa vecka och att vi inte får veta på ett tag hur det kommer gå me tentorna.) Skickade in den "sista" för 10 minuter sen. PJUH! Nu har jag varit trött på att pluggat länge känns det som och vill inte längre göra det. Så hoppas resten av terminen bjuder på härligheter bara. Inte länge kvar nu...

Förresten så ska jag också tala om att jag vet hur sommaren blir. Det är jätteskönt att jag fasktiskt får jobba som teckenspråkstolk i sommar. Har fått sommarjobb på Tolkcentralen (TC) här i Örebro! Det ska bli jättekul! Och så har jag ju 3 (tyvärr inte fler) härliga från klassen med mig under sommaren också! <3
Imorgon är det andra av tre introduktions pass på TC så det ska bli kul. 

Näe NU har ni fått en lång uppdatering. Så får se om jag kommer tillbaka ordentligt nu när jag kanske har tid med det igen. :)   Tingeling

Inga kommentarer: