2014-06-05

På torsdag är det podcast igen

Just nu har jag det skönt! Ledig 5 dagar i rad och idag var den första. 
Den "firades" med att ta med sambo och hund upp till hufvudstaden för att bo på hotell! Ja, jag och han den där långa hade också en date planerad i Globen. Vi var alltså och tittade på Filip och Fredriks 200:de podcast som dom spelade in med globens publikrekord. :) Den långa har ju en thing för dom och jag tycker dom är rätt trevliga så när dom släppte alla biljetter för 200 kr/st så kändes det som en helt okej grej att göra! 
Var så trevligt så!

Imorgon vankas det mer tåg för detta sällskap för då ska vi ta oss ändå upp till Umeå! :D Längesen jag varit där nu så jag längtar efter sällskapet och platsen. Plus att Tindra ska få leka med sin Besther-syster. :) 

Näe! Nu är det att gosa ner mig ännu mer i hotellsäng/täcke/kudde för imorgon måste jag vara redo. HOTELLFRUKOST!!

Inga kommentarer: