2008-11-16

damn you linn!

jag blev utmanad.. ni kan ju gissa av vem! ^^

Tre saker som jag går i gång på: vett, humor, det lilla extra.
Tre saker jag inte kan vara utan: mat, nära&kära, musik.
Tre saker jag ångrar: att jag aldrig tagit tag i saker, att jag aldrig gjort några riktigt vettiga beslut, att jag bara lett och varit glad.
Tre saker som gör mig glad: vänner, mina syskon, musikaler
Tre saker som gör mig arg: människor som inte förstår, människor som enbart vill jävlas, onödiga handlingar.
Tre människor jag beundrar: mamma, jojjo och.. Oprah? :p
Tre saker jag skulle vilja göra: RESA!, dansa mera, agera mera.
Tre maträtter eller ingredienser jag gillar i köket: glass, pannkaka, chips.
Tre tv-program jag ser: DHW, Ugly Betty och allt annat som går på TVn.
Tre saker jag har med mig i livet: ätbart, familjen, själv koll.
Tre saker på önskelistan: ett jobb, ett liv, ett mål.. :p
Tre bloggar jag inte kan vara utan: oj! vi tar några jag kollar på.. lenajohanna.blogspot.com, emiliamarienilsson.blogspot.com, marialorena.blogspot.com
Tre bloggar jag utmanar: mamma, johanna, maria, linda, emma.

1 kommentar:

Deaconess sa...

utmaningen antagen... ;)