2008-11-16

jag vet!

jag vet att jag inte skrivit på ett bra tag.. har inte suttit vid datan så mkt.
vad har hänt? ja, inte något extra spännande.
haft några kvällar när man umgåts med maria, linda eller selin. eller allihopa samtidigt.
har också lekt med ronja några dagar.. tittat på tv med ronja, pappa eller catharina.. eller allihopa samtidigt även där. :p

sökt lite små jobb här och där. blä! väntar på att livet ska börja. någon gång snart kanske?
var i sandviken i fredags också.. gick med eva till skolan för att lämna en skiva till mercan som hon blev väldigt glad över. ^^
men det var typ ingen på skolan.. inte ens lärare. fick träffa mercan, som sagt, ullis och lasse h!
mercan sa också att om jag inte har nå annat för mig så får jag mer än gärna komma till sandviken på onsdag och/eller torsdag fördmiddagar och hjälpa henne att ha jazz lektioner! skulle va bajs kul!

nu är det snart pannkaks time. mums!

hej då! /

Inga kommentarer: