2010-08-09

in Gefle

Ja. Jag är i Gävle och har som några av er kanske märkt och t.o.m. kommenterat inte uppdaterat min blogg så mkt. ;p Men nu kommer en lite halv kort sådan iaf.
Jag är, än en gång, i Gävle. Medan jag har varit här så har jag umgåts med Catharina, Ronja och Lova.. Träffat maria, varit lite med Malin och Eva. Gått lite på stan. Varit på fjärran höjder badet.. kollat in gamla tåg och gjort uppdrag på sveriges järnvägsmuseum och varit små stunder i lekparker och spelat en del wii fit plus. :) Har inge gjort så mkt samtidigt som jag gjort lite ändå. :p
Jag har tyvärr inte umgåts så mkt med vänner den här gången. Men jag har glatt fått umgås med människorna här på smaragden då ist. Och igår kom pappa hem också. Men jag ska iaf hinna träffa Linda också innan det bär neråt i landet. Dvs jag ska nog ganska snart iväg och träffa henne på stan. (:

Imorgon vid 10 bär det av ett tåg mot sthlm med just människorna här på smaragden. Vi ska på gröna lund. Det var länge sen så det blir kul! Efter grönan så blir det att ta ett tåg från sthlm till det kära Örebro't! Ska tillbaka för första gången sen 22 maj. Ett tag sen. Ska bli kul och skönt samtidigt som det ju inte är kul att åka ifrån alla jag fått va med i sommar. Men nu är det att åka dit. Träffa fisen imorgon! :D Om några dagar har jag en riktigt god date med ana-banana! ^^ Och till helgen blir det kanske att träffa Palex?! och förr hellre än senare träffa Jossan-Possan också. Det blir kul att träffa alla dom igen nu! :D Ja.. okej. Det kanske blev en lite längre uppdatering än väntat. Men shit happends! (: Bye!

2 kommentarer:

alexandra sa...

Ja jag tycker vi drar ihop en kväll!!!

Louise sa...

WOHOOOOOOOO!!! IDAG ÄR DEEET! :D:D:D:D Kommer bli fett med awesome. Och så ska vi ju träffas allahopa också! Tycker jag.