2010-08-01

okej. så det kanske inte riktigt blev som jag skrev i nedanstående inlägg.
passet jag gick på 15.oo blev sort of mitt sista pass.. men det blev/är också mitt längsta. jag kör mitt första dygnspass. det är dessutom vak-natt så det blir verkligen att ha jobbat, vaken, 24 timmar. (eller 24 timmar och 1 kvart om vi ska dra det ordentligt. ;p) men det blir mer pengar till augusti lönen och september lönen blir pengar för några fler timmar. skulle bara blivit för 6 timmar eftersom att sista passet är 1 augusti, men nu blir det ist för 15 timmar. så det är ju några hundringar mer i september också iaf. (: nu sitter jag här hos brukaren och tv:n är påslagen. och eftersom att det är helg natt så är det, SÅKLART, helt värdelösa filmer på tv. dom som t.o.m. var värdelösa för 15 år sen typ. Illa! Hade inte så mkt mer. Hej då!

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha typ fyra-fem år yngre spelar någon roll på utseendet? :P

och jag har räknat helt galet. bäst att fixa.

alexandra sa...

24 timmar är ju inget mot våra vakna timmar under maratonet ;P

Anonym sa...

aa. fast det kanske inte blir ändå.......... får se.

SKRIV NÅT NÅN GÅNG!

Louise sa...

det kommer bli asbra. och du.. SKRIV!!