2010-07-31

hej hej. sitter här och tittar på america's got talent och äter potatisbullar.
ska snart iväg till jobbet. blir att cykla idag för jag har lovat en av brukarna det. hon vill så gärna se cykeln som jag fick i födelsedagspresent. ^^
idag är det mitt näst sista pass där på tallis. jobbar 15-21.15 och samma imorgon. sen är jag klar.
på måndag bär det ju som sagt av till gävle. och du Jossan.. om du läser det här så tycker jag du ska va stolt över mig.. :p jag åker på måndag och har nästan packat klart allting idag! Den du! Jag kan jag också ibland! ;D Ja. Har inte så mkt mer att skriva. Onödigt inlägg, as usual. Men vi hörs. (:

3 kommentarer:

catharina sa...

vet du redan när du anländer på måndag? tänkte bara så att vi är hemma när du kommer. =) ha en trevlig arbetskväll. =)

Louise sa...

OJ! har du packat klart? dutti tjej! :D

Jossan sa...

SHIT har du redan packat? Ja fan nu blev jag stolt över dig :)

För övrigt, så fick jag skjuts hem från en qwarn inatt, och gissa, hon är utbildad tsptolk. Pluggat i sthlm. Jag blev faktiskt avis på henne. (Hatar henne) :P