2010-07-16

what do you say to taking chances?

Nu är det lunch. En lite sen sådan iaf. Grädd"stuvade" makaroner och köttbullar. Dvs jag har stekt köttbullar och makaroner och blandat ner lite grädde etc. och sen coca cola på det. Eller ja.. alltså inte PÅ det. Ja, det är inte på det iaf innan det är nere i magen. men.. :p Helt okej lunch fasktiskt.
Snart ska jag gå iväg till bussen som ska ta mig till jobbet också. Jobbar 15-21.15 idag. Sen kommer min kära bror och byter av mig. :p Inte helt pepp på att jobba. Men lika bra att blir det. Jobbar 5 dagar i rad nu. Fast ingen av dom passen är vak-natt så det är lite skönt. Dom passen kommer senare. Nu har mamma, kari och minna åkt till umeå och jojjo och danne. Så nu är det bara jag och matte här hemma.

Har inget viktigt att skriva om egentligen. Men hoppas ni får en bra dag. :)

Inga kommentarer: