2010-07-03

aiight

ja. igår var det jobb. och jag som sett fram emot ett pass som bara var 6 timmar och att åka hem direkt på kvällen för att ladda upp för att jobba natt nästa natt, dvs idag lördag. meen! åkte till jobbet. var där. sen så råkar det sig så att personen som skulle lösa av mig och jobba natt, i det här fallet min bror ^^, råkar sig vara sjuk. Så ist blev det för mig ett 18 timmars pass och hem på morgonen för att sova ca 6 timmar och nu är jag snart på väg mot jobbet igen. börjar om ca 3,5 timme! hoppas det går bra och att jag inte somnar allt för mkt! :p

btw. dumma, dumma helg/nätter mot helg som inte visar komedier och roligt som vanligtvis på nätterna. utan ist visar dåliga, dåliga filmer som ingen vill se och därför visas på helg nätterna. dom som gick "straight on dvd" ist för bio. blä! men hoppas iaf det kommer ngt bra på tv inatt när jag ska worka igen! Jaja. Pengar.. aiight? ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

mmm nä. vet inte om jag vill. inte så vettigt. *hosthost* och så är det Forumforum du vet. aa. typ så.