2010-07-17

funny ladies

Jag stötte på en lite underlig tant idag. Iklädd typ blåaktig spandex dräkt typ och letande efter en katt som varit borta två dagar. (om vilken hon sen frågade mig om jag vill ha en katt.) Andra samtalsämnen kom också upp.. Hon var en sån där som bara var tyst en sån där liten stund så man inte riktigt vet om hon är klar eller inte och precis när man ska ge sig av.. börjar hon igen. och tillslut uppstod dialogen här nedan.

Udda tant -
Vart bor du?
Jag - Bakom Kvissleby
Udda tant - Där bor Hjärdis också.
Jag - Trevligt.
Udda Tant - Känner du Hjärdis?
Jag - Näe..
Udda tant- Vad heter hon i efternamn?
Jag - Jag vet inte..
Udda tant - Är hon din mamma?
Jag - Ehm.. Nej!

Wat the hell liksom?!

3 kommentarer:

alexandra sa...

haha skum tant!

Jo jag överlevde dagen efter att ha fått vila efter jobbet. nacken klara sig rätt ok efter vila, värktabletter och varm dusch :P

Jossan sa...

hahaha fyfan vad snurrig tant ! Men bra kul att läsa :D

Jossan sa...

hahaha fyfan vad snurrig tant ! Men bra kul att läsa :D