2010-07-25

Ibland kan jobbet jag har vara ett väldigt tacksamt jobb. :)
Idag när jag kom till jobbet så berättade tjejen som jag löste av att brukaren har längtat efter mig hela dagen (fast jag jobbade med han förra natten) och ordnat en överraskning.
Då hade dom tidigare på dagen varit på affären här brevid och köpt två daimstrutar, brukaren vet att jag, liksom han, tycker om den glassen, som han satt in i sin frys för att sen sitta och äta med mig när jag väl började. Han är väl för go' ibland! ^^

Annars har jag under tiden som jag försökt få honom att försöka sova har jag suttit och försökt komma på hur många musikaler jag känner till. Har kommit fram till 23 st än så länge tror jag. Men det jobbiga är att jag VET att jag känner till många fler! Irriterande! haha. ja, alla har vi olika bekymmer här i världen. Nu ska jag fortsätta försöka hålla mig vaken. För jag kan berätta att inatt är jag trött! :p