2010-07-14

Beth I here you calling. But I can't come home right now.

Idag har jag haft en väldigt produktiv dag. Verkligen. Här kommer den långa listan av saker jag gjort.

* Tittat på Glee. (<-- en stor fet jäkla punkt.)

Ja. Det är ungefär vad jag har gjort idag. Förutom att jag också har ätit. Men nu har jag sett klar den första säsongen. Den enda säsongen än så länge tror jag. :p
Jo föresten.. ungefär 1-1,5 timme tittade jag också på toy story med minna. Det var min dag.
Hur har din dag varit då? :p

4 kommentarer:

Anonym sa...

jaaaaaaa ;D va tyckte du då? Visst e den serien bäst?

bitterfittan sa...

jag råkade lägga ett nerblodat papper på bordet hehe

Louise sa...

jag kollade på Satc. punkt. och iofs diskade jag en disk. men sen är det slut.

bitterfittan sa...

vi är lite fattiga just nu, måste vara därför ;)

allt bra med dig idag sötnos?