2010-07-30

uppdatering kanske?
Jag sitter här och äter frukost nu, mackor med smör och ost och en kopp te. Jag är ledig idag och det är skönt. Jobbar imorgon och sen på söndag så är det mins sista jobbdag på tallis där jag jobbat under sommaren. Blandade känslor såklart att sluta. :)
Annars? Tidigt i morse så kom taxin och hämtade mamma, kari och minna för att ta dom till gbg och karis båt. När dom kommer tillbaka har jag [paffat] härifrån och då begett mig till gävle. Också där blandade känslor såklart. :p

Vill hitta på ngt idag. Funderar på att fråga min/a bror/bröder om han/dom (hahah) vill cykla typ till stan eller ngt med mig. Bara för att lix. Men innan jag kan bege mig ut igen, har varit på apoteket idag fasktiskt, så måste jag druscha. Så tråkigt! :/ :p Men jag är inte freeshig just nu känner jag. Men that's life. Kan ju inte alltid va super mumsig. Eller? Ja. Nu babblar jag bara igen. Hej då. Vi höres!

3 kommentarer:

catharina sa...

förstår att det blir blandade känslor efter en lång "ett hemma" vistelse. men hoppas du inte har blandade känslor för att komma hit utan för att lämna där i Sundsvall..ska bli roligt att få dig hit och Ronja väntar också jätte mycket. kram

catharina sa...

förstår att det blir blandade känslor efter en lång "ett hemma" vistelse. men hoppas du inte har blandade känslor för att komma hit utan för att lämna där i Sundsvall..ska bli roligt att få dig hit och Ronja väntar också jätte mycket. kram

catharina sa...

jeee för att äta goda saker, men sen tänker jag pina med dig på lite promenix också dför det måste liksom börja hända nånting nu.. men bara liiiiiite.. =)