2010-07-24

jobbjobbjobbjobb

Jobb-time. Sitter här nu och försöker få min brukare att sova! Eller iaf att försöka sova. Får se hur bra det går. Slutar jobba 09.15 imorgon. Då ska jag hem och sova och kanske äta lite för att sedan åka direkt tillbaka hit. Känns det som typ. Börjar 21.00 imorgon igen. (eller ja, det är ju idag. men..) Efter inatt och imorgon(idag) natt så är det bara två nätter och ett dags pass kvar för mig på det här jobbet, tror jag. För sen är det augusti och dax att bege sig lite hit och dit. Bl.a Gävle och träffa familjen där! :) Dom har inte jag träffat sen.. länge.
får se vad det blir av resten av natten. om han somnar snart ska jag nog titta lite på glee tror jag.. och städa och göra det lite fint här i lägenheten hans också. jag återkommer. :)

---------------------------------------------------
update. brukaren sover. ska nog kolla lite på "the love guru". se ifall den är lika rolig som jag har för mig att det var. tja då!

Inga kommentarer: