2010-07-05

hard work work

känns det som iaf. Ska snart bege mig för att jobba ännu ett 18 timmars pass. Skulle bara varit 12 h. den här gången (nattpasset) men dom ringde och frågade om jag ville jobba passet som är direkt efter också. Egentligen tänkte jag "njae.. det är ju skönt att inte jobba." men sen kom den där lite smartare delen av hjärnan in och tänkte "money, money, money! must be funny!" så det blev till att tacka ja. Hoppas jag inte somnar allt för mkt. Dvs inte alls somna egentligen. Tur att jag har iaf typ 4 lediga dagar sen efter. Ja.. om dom inte ringer och behöver mig dvs.

Vill bara säga att det iaf har varit en skön dag. Varit utomhus i det underbara vädret för det mesta. Legat lite i solen.. haft vatten"krig" med minna och. Ja, gått en sväng med jussi-hunden.
Tjao för mig. Höres efter att jag sovit.. efter att jag gått och lagt mig.. om några timmar mindre än ett dygn.

Inga kommentarer: