2011-04-07

friday, friday, friday woo

Idag var det torsdagsmiddag. Jag bjöd Louise på hemlagad potatismos, köttbullar, gräddsås och lingonsylt.. mest för att jag var så sjukt sugen på det. ^^ Efterrätt? Fruktsallad och vanilj-/marsánsås. (och fisen fick lite b&j också.) Det var ganska gott om jag får säga det själv. :)
Efter det så har jag kollat på criminal minds och det nya criminal minds behaviour ngt. Första, bra.. som vanligt. Andra.. besviken.

Jaja! Imorgon kväll kommer pappa, Catharina, Ronja och Lova hit. Det blir kyligt! :)
På lördag blir det nog gustavsvik med dom. I like it! :) MEN. Nu ska jag sova lite tror jag.

Jo, just det. Jag fick ett till arbetspass bokat. Måndag-tisdag natt. Samma som sist. (som förövrigt gick bra.) Kul med lite extra cash.

God kväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken måndag då ??? =)