2011-04-12

gotta make my mind up, which seat can I take?

Dom här två plupparna

(dvs, Ronja


och Lova)


och pappa och Catharina hälsade på mig här i Örebro i helgen. Det var skojigt det. Jag tycker om besök. ^^ Dom kom på fredag kväll och åkte igen i söndags.

Vi har: ätit nachotallrik, tittat på 'det regnar köttbullar', gått lite på stan, ätit på jensen (mmm), varit till svampen, lekt i en lekpark, ätit varma mackor, spelat tp, badat på gustavsvik och ätit på donken.

En riktigt bra helg tycker jag att det varit. Inte så ofta man träffar la familia mer. Fast den här gången är det inte länge innan jag träffar nästan alla dessa filurer igen. :p

Annars så är jag nu på jobb, klockan är fyra och det är bara 3 timmar och en kvart kvar tills jag slutar och ska bege mig till skolan. Jag är ganska trött måste jag fasktiskt erkänna. Well well. Money makes the world go around säger man ju. ;)




Tänkte bara avsluta med den här fina bilden. Den säger att nu har våren verkligen kommit till Örebro. ^^ Jag klagar inte!

2 kommentarer:

catharina sa...

är det "Ronjas" blommor? =)

alexandra sa...

En viss liten filur är väldigt lik en annan filur tycker jag :P