2011-05-24

even after three times he betrays me

Ny vecka. Än så länge en ganska lugn sådan.
Igår fick vi popcorn i skolan (vi har världens bästa lärare!). ^^ Mumma! I augusti/september filmade vi två berättelser på teckenspråk och igår spelade vi in samma berättelser och så kollade vi på dessa filmer, samtidigt som popcornen förbrukades :p, och jämförde. Kollade om vi hade utvecklats och sånt. WOW, det hade vi kan jag säga. Jätteroligt att se. :)
Efter skolan begav jag mig till Jossan och Louise. Där bjöds det på kladdkaka, glass, grädde och jordgubbar Mmm!

Idag har det inte heller hänt så mkt. Inget speciellt i skolan eller så.

MEN!! hahaha. En jäkla skit sak hände mig i dag.. Literally!
En jäkla fågel jävel sket på mig idag!!! Första gången i mitt liv!
Skulle precis gå iväg till skolan och hann väl gå en 15 meter från huset.. sen var ena sidan av min tröja och min väska helt plötsligt rätt så vit.. var svarta från början! WTF??
Värsta är att jag typ inte kan låta bli att skratta! Så jäkla.. ja, ngt! hahah!


Jag visste väl att det fanns en bra anledning till varför jag hatar fåglar!

1 kommentar:

johanna sa...

Hahahah, vad roooooligt!! :D