2011-05-21

infact there's nothing I can't be

ÄN en gång är det lördag. Får väl se om det är den sista. Eller om vi fortfarande vaknar imorgon. :p
Jag kan inte påstå att det har hänt mycket intressant sen jag skrev sist. Fått veta att jag ska på fuktionärsträff för yeah! festivalen imorgon.. typ träffa alla vi kommer jobba med, isch.
Annars så.. Louise sov här igår. Vi gjorde så att hon nu är helt uppdaterad i Glee och Himym. About time! ^^ Sen spelade vi lite kort och ja.. åt gosdaker under tiden. Mysigt tyckte jag det var. :)

Idag efter att Louise begav sig till jobbet så har jag tagit ut mina katter för första gången. I koppel. Som en crazy cat lady eller ngt! XD Men iaf så tog jag ut dom så dom fick känna på gräset och lite sånt. :p
Mina tankar innan: Norma Jean kommer att hata kopplet men älska att vara ute i "det fria".
Priscilla: Kommer inte bry sig så mycket om kopplet.. och kommer kanske inte bry sig så mycket om att va ute heller.
Resultat: Norma Jean kunde inte bry sig mindre om kopplet och verkade jätterädd för allting som var utanför lägenheten. Jag satte ner henne i gräset/på marken på lite olika ställen och varje gång så kröp hon så att hon var nära mig hela tiden. Typ Gömde mig under min tröja som hängde ner och så! Lilla plutt.
Priscille var inte lika förtjust i kopplet och var förvånadsvärt nog den som sprang runt lite mer där ute.. lite rädd hon också såklart men hon sprang iaf runt en bit.

Så ja, nu har dom fått smaka på att vara utomhus. Går väl ut med dom ngn mer gång sen.. Se om dom är lite mindre rädda då. ^^


Lilla Norma Jean som absolut inte ville lämna mig. Men hon vågade iaf titta ut från min tröja vid ett tillfälle. :p

Annars så blir det att bege sig till Jossan och Louise ikväll och ha det lite trevligt. haha. :p

(btw, irritationsmoment: texten är understruken! det är inte jag som tryckt på ngt och jag hittar ingen kanpp för att få bort det! vanligtvis kan man inte ens stryka under ngt på den här bloggportalen. weird!)

1 kommentar:

alexandra sa...

Det är så det brukar kunna avra de första gångrena de är ute, helt främmande och jätte skrämmande ;P
Pluttisar!