2011-06-25

I'm on the edge of glory

kul att jag tänkte göra ett rolig inlägg med bilder och hela köret. men då vill tydligen inte datorn som jag sitter vid att man ska kunna vrida på bilderna man har. vilket resulterar till att det inte skulle vara en enda bild åt rätt håll. = inte så glad soffi.
så inlägget får väl komma senare.
hur som helst så hade jag en trevlig midsommar.

nu är det ca 1,5 timme kvar innan mitt tåg rullar ut från sundsvall. och då är det bara strax över 6 timmar innan jag sätter min fot innan för lägenheten på norr i örebro. (som snart inte är min längre....) hoppas iaf att det inte blir mkt mer än så. så hoppas att tågen går som dom ska och att katterna inte tycker resan blir allt för jobbig.
men innan det ska det ätas mammas makaronilåda(! :D) och jordgubbstårta. näjz!

tjingeling.

1 kommentar:

Anonym sa...

nami nami =)