2012-04-17

morgon

Trött som en gnu sitter jag här på jobbet. Jag ska inte klaga egentligen för jag har fasktiskt fått sova hela natten.
Men jag är hur som helst riktigt trött. Trots detta så var det dock inte svårt att komma upp ur sängen! Jag drömde en så jäkla äcklig dröm. Jag kan nog inte ens förklara den (yep, det var jättevärt att skriva ut det på bloggen då. :p) men den var asäcklig. Den känns som att det liksom.. sitter kvar i ryggraden och kommer göra det hela dagen. Jag träffade iaf mig själv i den, fast jag såg inte ut som mig själv. Och jag var egentligen inte mig själv. Och jag lät definitivt inte som mig själv. Men på något sätt så var det ändå som en apatisk version av mig själv. Fast ändå inte. Och det var här på jobbet allt hände och en del andra personer var inblandade.
Alltså jag vill så gärna försöka förklara för det var jätteäckligt. Men jag kan inte!

Äh! Jag ska försöka gå och fixa morgon bestyren här och hoppas på att den här drömmen ändå försvinner från mitt huvud snart.

1 kommentar:

Deaconess sa...

Uscha då..låter ingevidare kul med en sån dröm..jobbigt med såna drömmar som liksom dröjer sej kvar..skickar en kram och blåser bort alla hemska drömmar sådär som bara mammor kan!!;)