2012-04-03

oooh sweet child of mine

Så har påsklovet börjat for real då.
Fast det känns verkligen inte så..
Jag vet igår tänkte jag typ 5-6 ggr att det var lördag. Men icke sa nicke, det var minsann måndag. :p
Gårdagen var iallafall en ganska mysig dag. Hade läkartid igår (I know, snacka om mysigt). Åter besök var det dags för, och läkaren min verkade tycka att min fot såg ut att ha läkt bra. Samt så prel. bokade vi in ny operation för andra foten.. Om prel. bokningen blir riktig så blir det operation v. 22. Dvs i slutet av maj. Fick tid den 2:a maj men då är vi i Ryssland så det passade sig inte riktigt. Men det är ändå ganska snart. skönt! :)

Efter läkar'n så blev det en tripp på stan med karln. Han bjöd på god mat på paco's och sen en go' glass! Polka- och blåbärsglass is the shiet! :) Tack babe!


Lite senare på kvällen kom Jossan hit och spelade Cluedo med oss. Vann 2 av 3 gånger! Woho, winning! ;)
Så, nu är det frukost time för mig sen får vi se vad dagen för med sig.. funderar på att plugga lite.

Tjing!

Inga kommentarer: