2012-05-13

i wish it was sunday. caus that is my fun day

Eller ja... Söndagar har många gånger, speciellt på sista tiden varit en blanddag.. Både bra och dåligt. Bra för att jag får komma hem och träffa Kombon där hemma. Hon är ju så mysig att va med! ^^ (idag är det tv-programmet partaj som står på schemat när jag kommer hem. :p)
Men dålig för att man ofta lämnar andra roliga människor då, för att åka hem. På sista tiden mest karln då..

Hur som helst så har jag haft en bra helg. Tagit det lugnt.. Hängt med några av hans kompisar. Kollade på hardcore superstar igår. Ätit en del och tittat på vänner! Ja bara myst sådär som jag gör bäst med pojken! :)

Imorgon är det skolvecka igen. Men det blir lite annan måndag än vanlig för mig ändå. Sen så är vi ju lediga torsdag-fredag så det blir inte så lång vecka.
Åker med karl till Gävle på onsdag efter skolan. Ronja Pruttkorv blir ju 6 år nu! Så det ska firas. :) Ska bli kul att va där ett par dagar! Är ju ett tag sen nu.

Näe.. Nu börjar bussen närma sig hemmet så jag ska ta och avrunda här.
Men hoppas ni haft en bra helg och får en bra vecka! :)

Inga kommentarer: