2012-05-11

yesterday was thursday

Tjolahej.
Imorgon är det en vecka sen vi kom hem från Ryssland och jag vet att jag fortfarande inte lagt upp några bilder här. Jag ska försöka göra det.. Men om inte annat så finns dom på Facebook. :)
Veckan har gått fort. Skolan har rullat på.
Fick köra 1:a riktiga (ja vi har gjort det förr men då lite mer som övning under lektionstid) dövblindtolkningen på morgonenmötet som skolan har i början av varje vecka. Det gick jättebra.. Enda jag skulle tänka på var att lägga ner mina/våra händer i viloläget under tiden det var tyst. :)
Idag är det då fredag och jag sitter på bussen från Örebro för helgen. Återkommer på söndag och så är det bara att ladda till näta vecka när en del grejer ska göras. :)
Hoppas ni får en jättetrevlig helg.
Buss & Kram!

Inga kommentarer: