2012-11-14

the whole damn thing

Så jag satt i skolan. Jobbade på med tentan som så många andra dagar den sista tiden.
Så mkt som jag gjort om. Text som rättats. Formalia som fixats. Tecken som ändrats. Ja mkt helt enkelt! Sen blev jag less. Jag orkade inte rätta dom små orden.. Men det gjorde jag. Sen såg jag det gamla pappret och tänkte att jag skulle ta ut min ilska av den här tentan på det felaktiga pappret. Och där låg saxen. Dålig idé att ta en sax för att få ur sig ilska!
Det fick mitt finger känna på idag. Råkade nästan klippa av det kan jag säga!
Men bara nästan! Och läkarna tror att den bästa lösningen ändå var att bara tejpa. Om några problem uppstår ska jag tillbaka till läkar'n. Så! Det var historien om fingrat som nästan inte längre var mitt efter denna dag.

1 kommentar:

alexandra sa...

Men vad skulle det vara nödvändigt för?! ;P