2012-11-15

torsdag sitter jag i tankar

Dessa 4 bilder visar väl min dag. Suttit i skolan.. Kollat genom, bränt och skickat min tenta som äntligen är klar (med hjälp av underbara Isa!!).
När vi senare begav oss från skolan så hann vi inte hem innan nästa aktivitet skulle äga rum så det blev mat med goa Lena och Pringlan på la baguette. Myche trevligt God lasagne blev det för mig.
Sen gick vi iväg till Nya China teatern. Och där kom dagens höjd punkt! Den där underbara Isa som jag nämnde tidigare. Hon kom med tre påsar av mitt älsklings-och favoritgodis! Fillidutter! Hon tyckte jag skulle få dom eftersom att jag har ett skadat finger! Det finns inte mkt som gör mig lyckligare än att helt oväntat få ätbara saker som jag älskar! Tack underbaraste favorit Isa! < 3 !
Sen blev det Tyst Teater. (teckenspråks teater för er som inte vet. Fröken Julie (skriven av Strindberg) såg vi. Skådespelarna var duktig! Och den var bra gjord. Men precis som när vi såg den "vanliga" versionen av den så föll den mig ändå inte riktigt i smaken. Och HUVVA att taltolka den kan jag säga! Typ det enda jag tänkte på! :p
Ja, det var väl det från min dag. Hoppas er har varit bra!