2013-01-11

Uppdatering

Okej! Tänkte köra en uppdatering nu vad som hänt under tiden som jag varit frånvarande..

Hann åka upp till Sthlm för delkurs 7 introduktion och träffa klassen mitt i praktiken, kul!
Kom knappt tillbaka till Kalmar innan jag var dyngsjuk! Detta höll i sig ett tag så min praktik blev snäppet kortare än den skulle varit. Det var tråkigt men ngt annat hade inte gått.
Spenderade sen några dagar med den långa, fina i Finspång !
Sen tog jag med mig honom upp till Gävle och familjen där. Där jag också fick gosa med det nyaste stycket syster! Plus alla andra goingar! Mys!
Han också träffa Linda, Bo, Nordin och Malin.. Vi skulle ha lugn fredagskväll hos Linda och Bo. Blev väl inte riktigt som det var tänkt. :p Men mkt roligt, som alltid när man är med dom!
Sen var det dags för den långa, fina att åka hem för julen och jag begav mig upp till Härnösand och mer familia!
Blev en lite ovanlig jul.. Vi var väldigt snälla och välgörenhetsaktiga. :p
Sen firade vi "vanlig" jul hemma. Har fått mkt fina, bra och roliga saker! (Tack så jättemkt allihopa !)
Efter ett par dagar kom den långa, fina upp till Härnösand och efter ännu ett par dag tog vi tåget upp till Umeå, Överboda och kära systeryster + sambo.
Där har vi haft det jättebra! Och han har fått åka skoter, 4-hjuling och rallybil. Där blev det till att fira nyår! Jag hade kuligt fast jag var ganska sjuk och vid olika tillfällen smittat släkt. ;p haha!
Den 3:e var det dags att åka hem till Örebro igen. Det var ett varmt välkomnande när man kom till en lägenhet där kyl och frys inte fungerade så det var bara till att börja städa.
Näst dag firade jag och den långa, fina 1 år. Då blev jag utbjuden av honom och jag hade det jättemysigt !
Sen dess har vardagen kört igång igen. Skola, träning och jobb. Sist nämna är jag på väg till nu. Ska jobba hela helgen. Halvpepp på det Men det är bara att bita ihop!

Och under typ hela den här tiden så har jag inte haft ngn mobil så därför har jag inga bilder. Tyvärr! :/

Så, om nu ngn av er orkat läsa er genom allt det där. Det var duktigt!
Ha nu en bra helg!

Inga kommentarer: