2014-01-13

Fisen Schylander!

Ja jag VET att jag kanske inte borde få pris i mest uppdaterade bloggen.. Men vi får väl försöka lite. Jag kan lova iaf 3 till inlägg efter detta. Eftersom att det är SÅ mycket som hänt sedan mitt senaste inlägg så får all information delas upp i några delar. Men del ett ska iaf blir ett i lägg dedikerat till Louise, Fisen, Schylander. Lite på begäran men också för att hon är en väldigt söt Fis!

Vi två har gått samma väg fast ändå lite olika när det kommer till våra eftergymnasiala utbildningar och vet ni..? SNART är hon också färdig tolk! :D
På senaste åren har det inte blivit av att umgås med denna härliga Donna så mycket. Varför? Ja dom vanliga ursäkterna.. Allt annat tar ju upp min tid typ. Jag är en sjukt busy woman ska ni veta. Men det betyder inte att jag inte vill leka massor med henne. Det är inte många här nere i gnällbältet som jag kan sitta och titta på musikaler i nästan all evighet med och det uppskattas precis så som det bör. ^^

Den där Fisen.. Hon är alldeles så där konstigt knasig. Som man ska vara. Hon tänker på vad hon själv tycker istället för vad andra tycker. - Helt rätt!! 
Hon är fin, då menar jag både hennes yttre och inre. 

Jag saknar henne fasktiskt en hel del när det aldrig blir av att vi ses.. :/ 

Men man får väl försöka ändra på det
Vad säger du Fis..? Ska vi ändra på det? :) 

För du är världens bästaste Lolofis! 

1 kommentar:

Fisen sa...

Hahahaha underbara fina söta gulliga bästa Sop-hia! <3 Jag saknar dig så himla mycket (och vi bor ändå bara typ vad är det, 15min från varandra?) så vi MÅSTE ses snarast! Inga ursäkter. Om så bara för en kväll!

Tack för fint blogginlägg (med tillhörande charmig bild...)! Ser fram emot vidare uppdatering ;) PUSS