2014-01-31

who let the dogs out?

Okej.. Nästa inlägg i detta har hänt i mitt liv. Ingen dag passa hellre bättre att berätta om detta än just idag.

Inom familjen min, uppe i norr hos mamma, har det dom senaste nästan 3 åren funnit en liten vovve. Den bästa vovven. Tindra. Jag har alltid sagt att jag vill ha henne. Hon ska bli min! Nu har det blivit som det blivit och mamma och dom har haft lite svårigheter med om dom kan ha kvar henne. Då sa jag och Andreas att vi kunde "låna" henne en månad.. Detta har förlängts! Hon har nu varit hos oss snart 5 månade och ska stanna tycker vi! Hon är den bästa tjejen! Vi har alltså blivit med yngling. Varför det är den bästa dagen att berätta om detta idag? Är för att det är hennes födelsedag idag! 3 år gammal blir tjejen!! :) (också hennes syster fina Esther såklart) Så grattis till dom underbaringarna! 

1 kommentar:

Louise sa...

Lille busis! <3 ^^ grattis på födisdagen (i efterskott nu då men ändå...)