2009-06-26

090626

Ja, jag har blivit lite halv dålig på att uppdatera. Vilket inte är så konstigt iofs med tanke på att jag inte har så mkt att skriva.

Iaf, efter midsommar så blev det att åka upp till S-svallet igen, med Maria. Var planerat att hon skulle stanna.. Ja, det är det inte riktigt någon som vet. Det blev inte längre än 2 nätter.. För i måndags så ringde det ett konstigt nr till mig och frågade om jag fortfarande var arbetslös. (Dum fråga! Men jag förlåter dom, dom känner mig ju som inte riktigt. ;p) Iaf, så hade dom ett jobb åt mig. (ännu en anledning at förlåta dom för den dumma frågan.) På Onsdag (2 dagar senare) skulle jag befinna mig vid Skandiahamnen i gbg för att åka iväg som MSM (mässman) på Tor lines TorMagnolia. Och här sitter jag nu. I "hobby-rummet" på (ännu) en blå/vita båt.
Pengar som verkligen är behövda, speciellt så här i snart-flytt tider. Jaja, har snart jobbat två fulla dagar.. So far so lugnt. Får höra mer om jag överlever senare! ;)


/ Mässman Sophia TransPulp.. ehm jag menar DFDS Tor Magnolia!

Inga kommentarer: