2009-06-09

baaaaaaaaaaaaaaaaaajs!

Ja ni hörde, baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs! kan inte hitta ett mer passande ord. Jävla bajs skit!
Det var kul när jag började leta efter min telefon som varit borta någon timme så kom jag på att det kanske var i bilen.. hade lite rätt iaf. Hade med mammas telefon så jag skulle ringa min telefon och höra den ringsignalen.. I bilen hörde jag ingenting. Sen gick jag utanför bilen och hör "he smiles politely back at you, you stare politely righ...." ja. Hur som helst går jag mot ljudet och ser snart.. att min telefon ligger en liten, liten bit ifrån ena bildäcket. Jag tar upp den, ser att kameran är sprucken, del av displayen är trasig och ja.. en massa små "skrapsår" till på det. Under-fucking-bart! Vi har allså lyckats köra över min telefon. Passar helt underbart när min kamera dessutom gick sönder för 2-3 veckor sen. Helt jävla fucking underbart! Jag är inte jätte lycklig.

Ja ja, i morgon är det Gävle.. hörs mer sen.

3 kommentarer:

Liiinn sa...

BAAAAAAAAAAAAAAJS!

Catharina sa...

SKit också.. Kanske du kan fråga pappa om du får låna hans.. Vi har ju ändå två kameror så kanske han är snäll om du också är det.. Ett försök duger ju alltid i alla fall.

Anonym sa...

Tack för ditt fina inlägg älskling! det värmer så gott i mitt lilla hjärta :) du är helt underbar och det gör absolut ingenting att du inte rinde! du skrev ju istället :) Fan va drygt med mobilen haha, stackare.. hoppas du har försäkring ;) Miss you so!!! Puss och puss! <3 love! /Din eviga vän Jennifer