2009-06-03

i've been dreaming of a true loves kiss.. (8)

Klockan är nu 00.26 och jag är trött, men jag vill inte sova. Någon mer än jag som tränkt på hur tråkigt det är att sova? Det händer ju ingenting! Eller, om man har tur så drömmer man något roligt. Men hur ofta händer det? :p

Iaf.. Istället för att sova så har jag bestämt mig för att titta på en film.. Tänkte först titta på en riktigt klassiker (enligt filmhistorian, inte enligt mig själv.. eller jo det också, men ja ni kanske fattar. ;p) eller en av mina filmer som jag inte har sett än men kom snabbt fram till att det nog är bäst att jag tar en lätt och redan sedd film. Så att det inte gör ngt om jag somnar mitt i den. Så det får bli "Enchanted". Ni vet den där som börjar som en tecknad film med en prinsessa som hittar en prins som hon ska gifta sig med. Men hans elaka styvmor puttar ner henne i en brunn och hon hamnar på en plats där det verkligen inte finns något "happily ever after".. Också känt som New York! :p Patric Dempsey är med i den, "McDreamy" från Grey's. mmm. :p (Hmm.. kanske borde fundera på en kariär som sån där människa som skriver handligen på baksidan av filmer och böcker. För visst fastnade ni för filmen nu? ^^ Att älska Disney!

I morgon blir det att fortsätta med lägenhets sökande i Örebro! Fortsätter hoppas på att det ska gå bra.

Jaja, det blev ett lite långt inlägg.
God natt nu, sov gott alla ni som känner er sov klara, ni som inte gör det, hoppas ni hittar på ngt roligt att göra.
Sophia

1 kommentar:

Anonym sa...

mehhh..JAG har ju inte fått se den filmen än..kan vi ta den till helgen månne???/mor