2009-05-31

de bästa troll som nå'nsin fanns, de e ju mumin!

Jag sitter nu med Minna i vardagsrummet, ja inomhus.. men bara för typ en liten liten bråkdel av dagen.. Sätter mig snart ute igen. :)
Dom senaste dagarna har varit såå sköna! 30 grader varmt! Och det är ju faktiskt fortf. bara Maj! (Visst, den sista.. men det bryr vi oss inte om.)
Jag har varit utomhus praktiskt taget hela tiden i typ 3 dygn nu, så himla skönt. Sommaren är här! Jag har börjat få lite färg också.. (Tack och lov!) Grundfärgen.. Som ska försöka bättras på. ^^ Igår vad jag, mamma och Minna på Norraberget. Där det finns STORA parkbänkar, lekpark och små hus med caféer, museum etc. Lite lätt mys, pys sådär. :)
Idag så har vi uppvaktat mamma lite på morsdag.. Varit på picknick där vi sett till att fixa maten, dvs lite (eller jätte MYCKET.) pastasallad, kex, vindruvor, ananas och lite smått att dricka etc. Vi var också hos Matte och åt en jätte god glass "sunday". Den tackar man för..

Ja det var lite det.. Ha't!
Sophia

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vilken mysig blogg du har gumman=) och va stor Minna har blivit, helt galet vad tiden går fort! Nu kommer jag sitta klistrad på din blogg varje dag, bäst att du uppdaterar bra nu ;) Hihi! saknar dig så nå så otroligt!! Puss från din eviga vän Jennifer.

www.thebigJ.blogg.se