2009-05-03

090503

At last they are mine, mine, mine!

Mina lovely! Jag fick dom i torsdags av pappa och Catharina som tack för att jag var "Ronja-vakt". :D Så då fick jag både umgås med Ronja pruppan OCH fick mina underbara för det! Jag blev vad man kan kalla för.. Happy! ;p

Iaf så har jag f.o.m. valborgsmässoafton umgåts med mycket familj. mamma, micke, minna, pappa, catharina, ronja, matte, jojjo och ett stycke danne. Så Näst intil alla som ingår i den närmaste familjen. Fast inte alla samtidigt då, men iaf.
Jojjo och Danne träffade jag, mamma och Minna under en snabb-visit i Umeå. Fredag morgon åkte vi härifrån, lördag kväll var vi tillbaka. Jag fick lite smått och gott i klädesväg av min syster. "Begagnat" som nytt. TACK Hojanna! ^^

Ja, det var väl det för denna gång.. På onsdag bär det av ner till Örebro. Iih!

1 kommentar:

marialorena sa...

FAAAN VA SNYGGA :D