2009-05-25

090425

Idag har jag, som alltid, varit en riktigt snäll dotra. Städat kök, vardagsrum och så lite snabbt.(började också med att städa mitt eget rum.) Tvättat har jag också gjort, och städat gården.. fram och bak, inte helt ordentligt men ganska bra iaf. (:

Nu är det v.ä.n.n.e.r i väntan på att cityakuten börjar klockan 21.00. I kvällens avsnit kommer allas vår Dr. Doug Ross tillbaka!! För er som inte vet så är det allså Clooney som gör comeback under några avsnitt den sista säsongen! Aah, så f.o.m. i kväll så är både Carter och Ross tillbaka. I LOVE! Fast Carter verkar dö.. Det mina vänner är sorligt!

Iaf så har jag också varit duktig och postat mina CSN papper i dag, så förhoppningsvis så får jag lite pengar medan jag studerar hur man talar medan man håller käft. :) Måste bara få tag i en himla lägenhet snart känner jag. Skulle underlätta om jag fick tag på en typ.. aah jag vet inte, men ungefär.. NU.
Hej hej!
Sophia

Inga kommentarer: