2009-05-19

090519

Nu sitter jag i vardagsrummet här i Sundsvalls kommun igen.
Idag har jag: cyklat med min lillasyster till dagis, städat mitt rum, gått till ICA, cyklat hem med min lillasyster, lagat mat och snokat runt på inter nätet. Varit lite sådär husmor-lig idag.



Vistelsen i Gävle var mycket trevlig.. Varenda grej som hittades på blev lyckad.
Emmas 20 års partaj, dom andra chill-partajen, buddy's turen (en extra kebab-tallrik GRATIS!), båt turen, Ronja Plupps 3 års dag. Ja, you name it. :) Tack allahopa för det. Nästa gång i Gävle blir väl till Marias student då.

I morgon blir det att jobba med städ igen. Lite mera pengar. Behöver alla pengar jag kan få!! Hoppas verkligen på att sommarjobb löser sig, fick hem papper för "jobbgarantin" på ams i går. Får se hur det funkar.. Utan några som helst pengar kan en flytt till Örebro bli lite svår.
Ja men, ikväll är det TV-kväll. Tack hej! :)


2 kommentarer:

Linda... sa...

klart att allt blev lyckat jag var ju med på allt;) *skojja bara* .. så ju att du skulle få papper därifrån.. och jag har kankse oxå fått jobb !!:D *weho*

Emil sa...

Kan bli svårt att hitta någon fetare...