2011-03-19

yeah yeah yeah

Okej, det var väl ett tag sen jag skriv sist men vi kör på som om det inte varit det. eller ngt..
sedan sist så har ingenting men ändå mkt hänt.
Största/roligaste grejen är att jag har gaddat (haha, älskar att använda det uttrycket eftersom att jag egentligen aldrig skulle använda det. ^^) mig! Äntligen så har jag min fina mening fast på kroppen.. Bild får komma senare eftersom att ajg nu sitter hos Jossan och inte har ngn bild på datorn här. Men jag är iaf nöjd! :) Men nu har jag allt blodad tand ska jag säga..
Jag, Christer och Nathalie har ju pratat så länge nu om att vi måste ta tag i det och boka tid för tatuering! Så när vi väl gjorde det för ca 2,5-3 veckor sen så.. ja! Fick tid snabbt. I onsdags gjorde jag det. :) Glad är jag!

Annars så tror jag inte att det hänt så mkt spännande..
Men igår var det kul.. Evelina hade fått VIP-inbjudningar till Rut. m.fl som öppnade här i örebro igår. Jag fick va hennes kavaljer.
Först kom vid dit vid ca 20.oo tror jag. Dom bjöd på vin och tilltugg. ( bl.a ostkrokar!!! mm!) Allti affären var det 30 % rea på, gillar't! Jag köpte mig en tröja och en sjal.. Evelina köpte en tröja.. Jätte fin! ;D
Efter det så hade dom ordnat "buffé" (inte så mkt buffé men gott var det ändå) på Satin. och mat är ju alltid gott! ;)
Efter att vi ätit och lite så så begav vi oss till stallyktan och träffade några kompis och sedan så bar det av hemmåt, hemma vid ca halv 3 tiden kanske. Jätte trevlig kväll! :) Tack att jag fick följa med Evelina. :)

Nu är jag, som sagt, hemma hos Jossan, dricker ett glas vin och väntar på att hon ska bli klar. Sen ska vi iväg till Louise Fisen Schylander som fyller hela 21-år gammal idag!! Grattis! <3
Så.. tjingeling världen. Återkommen ngn gång snart tror jag.


Inga kommentarer: