2011-03-01

jag är ett litet stycke dynamit maskerad till sockerbit

Hallelåja där!

Idag har det varit skola och träning, ganska vanlig dag fasktiskt. I skolan så fick min tsp-nivå en svår uppgift. En uppgift som grupp 4 (aka. sista året på utbildningen) hade fått igår och tyckt va svår. haha.. men det känns bra! ;D

Efter skolan så har det inte hänt så mkt.. borde gått hem och städat men när jag kom in genom dörren så låg det en tidning där, nej inte ngn tråkig nyhets- eller dylikt tidning. En rolig en. :p Så då kunde ju städandet kyssa sig ngnstans! ;)
Men efter det så blev det iaf att gå till njoy för att möta Jossan och träna. Vi provade på ngt nytt idag, njoy challange. Skit jobbigt men samtidigt roligt fasktiskt. Kommer jag ha träningsvärk imorgon? Ehm.. JA, det tror jag bestämt! Man verkligen kände hur det brände i musklerna. ^^
Vi provade ju föresten poweryoga igår också, för första gången. Det var skönt! Det hade jag aldrig trott att jag ska säga. Men jag tror t.o.m. att det var bra för mig och min kropp! XD Så ska prova nästa måndag också och se om det är en känsla som håller i sig eller om jag bara hade ngt konstigt för mig igår. :)
Förutom det så har stegräknartävlingen dragit igång i skolan igen. Våran klass vann den förra så nu jäävlar! ;D

Btw, imorgon ska jag på arbetsintervju! En bit utanför örebro tror jag bestämt så det blir att åka en stund med bussen. Men det är det kanske värt? Ja, vi höres väl en annan dag. Hej på er!

Inga kommentarer: