2011-02-27

so why can't I believe in Mary Poppins

helgen.

Fredag: Från början typ.. ingenting, som alla andra dagar i veckan. Men senare på dagen, där vid 15-tiden?, så kom Possan, Fisen och Ana-Banana till mig och sen var det dags för en roadtrip till Mariestad och.... Det efterlängtade Frasses! Palex var också med, fast hon tog sig dit och därifrån i egen bil, too bad för henne! ;p
Vi hade kul on the way down, där och tillbaka. Även om frasses var.. ja, helt ärligt. Sämst! Hade inte ens stripsmenyer. jag menar.. halllå? Frasses utan stripsmeny är inte Frasses. :p Men det var ändå gott med hamburgare och godiset vi köpte sen. ^^
Sen följde jag och Banan med Jossan hem. Tittade på lejonkungen 3 och åt popcorn. :)

(kolla va ehm.. fin(?) min lugg är här. men det var bästa bilden jag hade på oss allahopa så. ^^)


Lördag: Började dagen med en tripp till Maxi och handlade diverse viktiga saker. Sen var det dags att pallra sig till gymmet med Jossan. :) Gym och löpbandet, kuligt. Blev ca 3 km på bandet.. sen stängde dom på gymmet typ. :p
Efter att ha tagit mig hem och duschat och bla bla så var det dags att igen ta sig till Maxi. Men den här gången var Jossan där också.. vi skulle handal lite taco-ingredienser. Sen hem till henne och fixa och äta. Supergott! :) Middags underhållningen var disney filmer. Närmare bestämt; Skönheter och odjuret, Lilla sjöjungfrun och Micke och Molle.. fast, jag kakn inte riktigt säga att vi såg tre HELA filmer.. somnade lite där vid Micke och Molle. Men det var skönt. ^^ Sen lite vänner och sen sängen.. Blev att sova kvar där i Jossans sköna säng. :p

Söndag: Åt frulle-bulle hos Jossan och begav mig sen hem.. Gick på ICA (igen!! fast inte på Maxi. ;p) och sen var det dags att bege sig till gymmet igen och träffa Jossan.. Jag har ju träffat henne så lite i helgen så. ;) Idag blev det, precis som igår, gym och löpbandet. Men idag på löpbandet så blev jag jätte glad! Jag har klarat min halva mil!! 5 km! Det är vårruset! :D Ja, visst det är utomhus och jobbigare men jag har iaf klarat sträckan nu! Så underbart! Jag var happy
kan jag ju säga! :D

Ååh vad jag längtar nu tills all snö försvinner och det blir varmare. Av många olika anledningar, men en av dom är för att jag då kan börja jogga utomhus! Se om det fungerar det också! ^^


Så.. kvar att göra idag? Läxa och.. titta på Oscarsgalan som börjar 23.00 ikväll! ;)

Inga kommentarer: