2011-02-04

what do you say to taking chances, what do you say to jumping of the edge?


Ungefär, ganska, nästan exakt som på bilden har jag legat hela dagen. Fast på en annan plats, med lite mer kläder på mig och med lite mindre bruna ben.
Jag har alltså gått och blivit sjuk. Om jag inte gått så mkt.. hade jag fortfarande varit frisk då? :/ (haha, va rolig jag var nu, va?!)
Men iaf. Jag förstår inte.. jag har för mig att jag inte alls var sjuk ofta förr.. nu känns det som att jag jämt är sjuk. Typ. Orka!
Vanligtvis om jag kommit igång med träningen och sedan blivit sjuk så har träningen inte kommit tillbaka när jag blivit frisk igen. Hoppas det inte är så den här gången. Jag vill träna (omg! var det precis jag som skrev det där?).. Jag vill inte vara sjuk. Blä.
Min "ätar" dag blev idag också.. Har ätit lite glass och lite godis. Köpt första godiset på hela året. Woho. :p
Ja, har suttit och kollar på Big Bang Theory men tiden för hur länge jag får titta på megaupload är slut så jag måste vänta typ en timme innan jag kan fortsätta.
Nu ska jag lyssna på mjusak, fortsätta dricka mitt te och bara hoppas på att bli frisk. På en gång. Gärna innan mitt te är slut. Håll tummarna!

Inga kommentarer: