2011-02-14

alla fjärtans dag

ja, 14 februari är här igen.. som varje år. tänka sig.
dagen har spenderats hur? först skola.. redovisning. redovisning om schizofreni för min del, andra berättade om t.ex autism, aspergers, borderline, tourettes etc. Intressanta redovisningar fasktiskt. gick ganska bra också.. tror jag. :p får se under analysen sen. ;p jo, också i skolan så bjöd en klasskompis på muffins och en annan på geléhjärtan dagen till ära. det var snällt och gott. :)
iaf, efter skolan var det att ge sig hem för att feeda katterna och snabbt titta på ett avsnitt TBBT. ^^ efter det begav jag mig till stan för att möta Evelina och Isabella.. vi firade alla hjärtans dag/kväll tsm. åt kebab (that's right, kebab.. and it was good), drack lite cider, respektive öl och tittade på chickflics. vi hann med två st innan jag skulle traska hem åt och flickorna skulle traska och köpa snus. hur man blir av med en kille på 10 dagar och snygg, sexig & singel. det har varit en mysig kväll. tack för den. nu ska jag nog snart börja sova.. måste ju upp till skolan imorgon igen. men efter fredag... då är det lov mina vänner! ;)

glad alla hjärtans dag på er iaf.

Inga kommentarer: