2011-02-09

Jag har blivit frisk nu.. Bazinga! ;D

Friskheten har inte riktigt slagit mig än. Men jag mår bättre. Jag orkar mig upp från soffan iaf. Har t.o.m. orkat mig hela vägen till skolan idag.
Svenska redovisningen gick ganska bra. Läraren sa bra saker men det allra största. Jag stressade inte genom hela!! Jag tog det fasktiskt i lugnt tempo. (ja, om man frågar mig då. ;p) Impressed with myself. haha. :p

Annars så har jag kommit hem (no shit Sherlock) och suttit vid datorn typ. Fortsatt kolla på The Big Bang Theory. Måste ju kolla klart alla avsnitten. Är på sista säsongen iaf så det är bra. Även om "sista" säsongen också är den pågående säsongen = det kommer nya avsnitt. :p Men men.

Kolla på den här lilla kissen! Så liten! Nu har hon vuxit och är så stor så att det går inte riktigt bra för mig att se vad som händer på datorskärmen när hon vill vara mellan mig och the computah. Men lika go' är hon för det förstås! ^^

Inga kommentarer: