2011-02-05

if somebody is there then tell me who

SJUK! Blä!
Har varit vaken flera timmar redan fast min plan var att ligga i sängen jätte länge idag och bli av med alla sjukbacilusker där men det går inte för sig.
Har vaknat mer än en gång inatt av att jag fått världens hostattacker och frusit och svettats om vartannat. Blä!
En sak som irriterar mig jätte mkt när jag är sjuk som jag är nu, förutom hostan, att jag nyser mkt, inte vet om jag svettas eller fryser och bara känner mig helt slut.. Det är att min hals kliar jätte mkt!! Alltså ja, i halsen kliar det jätte mkt eftersom att jag hostar.. men utsidan av halsen och bröstkorgen kliar alltid jätte mkt när jag har hosta som jag har nu. Jag fattar inte varför. Ngn annan som har det likadant eller är det bara ännu en grej som är helt mongo med mig?

Jaja, nu ska jag fortsätta hosta och så ska jag kolla mer på the big bang theory.

(sitter föresten just nu och lyssnar på "say my name" med destiny's child och har lite av en nostalgikick.. Tänker på när jag och Jennifer sjöng den låten på öppet hus i 6:an. haha. ^^)

2 kommentarer:

alexandra sa...

Haha fy fan, min kropp klarar inte tequila, blir så jävla dålig av det så det finns inte, men jag är gärna med på saltet och citronen ;P

Nä, do not bo i örebro anymore. Men kommer in till jossan den 16:e :D Så till dess får du fanemej vara frisk!

Jossanpossan sa...

Jag sitter och rynkar på näsan, för att jag tycker synd om dig! Det är fan jävligt att kroppen inte kan bestämma sig för om den ska svettas eller frysa!