2011-02-20

if my sky would fall, would you even call?



alltså. jag är trött.

gårkvällen var trevlig. :) jossans inflyttnings/födelsedagsfest alltså. somnade vid 03.00 tiden (jag sov kvar där). men var uppe innan 08.00.. jag skulle hem och ge mat till katterna mina. sen blev det till att lägga mig i min egen säng och sova.. men det gick inte! till en början.. men efter några timmar så lyckades jag somna och sov då till 13.24. kommer inte ihåg när jag sovit så länge sist. (fast iofs så sov jag ju inte så länge.. vaknade t.o.m. av mig själv innan jag skulle traska hem.)
sen har jag gjort.. typ inget. städade undan lite skit och har suttit vid datorn. sen kom jossan hem till mig.. hon var sugen på cola och tvingade mig att dricka det också. men jag tvingade henne att äta popcorn så det jämnade ut sig. ;p vi tittade på en shopoholics bekännelse.
sen traskade hon hem.. jag traskade med henne en bit och gick sen en rejäl omväg hem, för att få mig en lite längre promenix. men vet ni vad? nu jääklar ska jag sova. för om ni missade det tidigare. så är jag trött!


tack för gårkvällen/idag snygging-possan!

Inga kommentarer: